جنوبی
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت20:35---18 اسفند 1391
باتشکرازوبلاگ خوبتون اگه مایل به تبادل لینگ باشیدومنو باعنوان بزرگترین سایت سرگرمی ودانلودی لینگ کنیدممنون میشم

محمد امین
ساعت19:59---6 اسفند 1391
سلام داش خوبی یه سری به سایت من بزن ضرر نمیکنی فعلا خداحافظ
آدرس سایت من:dadebidade.loxblog.com


ارجمند
ساعت12:07---2 اسفند 1391
با سلام خدمت شما وبمستر گرامی
وطن باکس دو روزه که میشه راه افتاده اگه بخواین به طور مختصر در موردش بدونین میتونین به این آدرس مراجعه کنین و مطالعه نمایید :
http://bit.ly/Y6iEnh
آدرس سایت : www.vatanbox.net
اگر هم تمایل به همکاری با وطن باکس رو داشتین میتونین با بنده تماس بگیرین تا با مزایای ویژه در خدمت شما باشیم .
http://bit.ly/W82kkm
فقط چون سایت تازه راه افتاده بالطبع ممکن است بگید که بازدهی نداره اما با تبلیغات گسترده ای که در حال انجام آن هستیم امیدواریم با همکاری شما و دیگر دوستان بتوانیم بعد از اولین ماه بازدهی مناسب و فوق العاده ای را برای شما و دیگران به ارمغان آوریم .
استفاده از تمام امکانات کاملا رایگان است .
با تشکر
مدیریت وبسایت وطن باکس
ایمیل:

support@vatanbox.net

info@vatanbox.net

YAHOO ID : dnaany


mona
ساعت23:38---21 بهمن 1391
سلام دوست عزیز.
اگه دوستداری به وب من یه سر بزن و عضو شو.


928
ساعت18:17---18 بهمن 1391
سلام لطفا به گود چت سر بزنید

سیستم افزایش رتبه مای اسکریپت
ساعت17:53---27 دی 1391
سلام



وبلاگ جالبی دارید تبریک میگم



اگه میخوای حرفه ای وبلاگ نویسی کنی و رتبه ی سایتت بره بالا بیا توی سایتم ثبت نام کن و وبلاگت رو به لیست اضاف کن



ممنون عزیز

خوشحال میشیم به سایت ما هم سر بزنید و عضو بشید









آدرس سایت

http://hit.my-.ir


ندا
ساعت11:19---8 دی 1391
بــه بـــــودن هـــا ، دیـــر عـــادتـــ کن... !

و بــه نبــودن هـا ، زود ...!

آدم هــا ،

نـبودن را بهـتر بلـدنـــد !!


ندا
ساعت9:30---7 دی 1391
مدت هاســـــت

نه به آمَدن کسی دل خوشـــــــم…

نه از رفتن کسی دل گیـــــــر…

بی کسی هم عالمــــــــــــی دارد…


ندا
ساعت9:07---7 دی 1391
بشکفد بار دگر لاله رنگین مراد
غنچه سرخ فرو بسته دل باز شود
من نگویم که بهاری که گذشت آید باز
روزگاری که به سر آمده آغاز شود
روزگار دگری هست و بهاران دگر
شاد بودن هنر است ، شاد کردن هنری والاتر
لیک هرگز نپسندیم به خویش
که چو یک شکلک بی جان شب و روز
بی خبر از همه خندان باشیم
بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد
کاشکی آینه ای بود درون بین که در آن خویش را می دیدیم
آنچه پنهان بود از آینه ها می دیدیم
می شدیم آگه از آن نیروی پاکیزه نهاد
که به ما زیستن آموزد و جاوید شدن
پیک پیروزی و امید شدن
شاد بودن هنر است گر به شادی تو دلهای دگر باشد شاد

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست.
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.


یلدا سلیمی
ساعت1:54---30 آذر 1391
آیا دنبال دوست میگردی تا باهاش عشق بازی کنی پس بیا به وب من یه سری بزن تا یه حالی کنی عاشق تو یلدا

bihamta
ساعت22:50---25 آذر 1391
salam webe kheili ghashangi dari khoshhal misham behem sar bezanio age dos dashti nazar bedio dar sorate tamayol baham tabadole link konim

robo.lxb
ساعت4:13---25 مرداد 1391
با سلام خدمت مدیر وبلاگ
با توجه به پر شدن فضای موجود ما اقدام به شروع طرحی با نام<وبلاگ پاک>کرده ایم
وبلاگ پاک: در ابن طرح شما باید کدهایی که در زیر قرار دارد را به robo.lxb@mailfa.org ارسال فرمایید
در صورت عدم ارسال سیستم دلیل آن را نارضایتی شما از سیستم یا عدم فعالیت شما می داند و در نتیجه وبلاگ شما حذف شود
7/4/5t.jggh6j/g/2/65/j1/0198d4g/10/tf5j7-29/5/h/g8746hbf fh8hg/7rett//43///7tr4y684<###########>/tg74//g5/6jhgfdggdg5 gg dgdfedgfgghgdioojjjfij;jaijior;ajfiajikfjaij;;aiiofjikojikfj ikjijf;hgyu[LP[K<*********>HHKJJO;LIKPOIKPOEUILRUJOAIOPEJKAJ I OKMFKL;JKLUJIJIO
JKJKJRLKHAITGUHJIUGPOIKAOPOP;KOK;PSYHFGLKML;RJLKKLML;KFJ IFSGD


به جای #ها نام کاربری خود را قرار دهید
به جای *ها رمز عبور خود را قرار دهید

با استفاده از ایمیل های ایرانی از ایزان حمایت کنیم


tempele20
ساعت23:38---22 تير 1391
سلام دوست عزیز برای سایت به این خوبی یه چیز کم مونده که فقط با امدن به وبسایت من درست میشود که اونم قالبه
بیا یه سری بزن برای قالب اختصاصی.
قالبِ20
www.tempele20.tk


tarafdarane sardar
ساعت20:44---21 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar fagat 15 sal dare va ye padidast kheili gamgin mikhone haaaaaaaaaaaaaaaa montazeretonim shayad baham hamkari kardim az tarafe tarafdaran sardar link ham shodid

مارکوپولو
ساعت21:48---16 تير 1391
سلام یه سر به من بزن خوشحال مشم میشی

vahid
ساعت23:08---4 تير 1391
سلام عزیزم واقعاً که گل کاشتی ، خسته نباشی .
عزیزم اگه تمایل داری میخوام یه راه کسب درآمد آسان و قابل اطمینان رو بهت نشون بدم که علاوه بر سرگرمی از اینترنت درآمد هم داشته باشی، فقط کافیه با 15 الی 20 دقیقه در روز وقت بزاری و همینطور باحوصله و باهوش باشی تا به درآمد مطلوبی برسی من خودم هم عضو این سایت هستم و از اون درآمد دارم و اون رو تضمین میکنم پس به وبلاگ من بیا که راهنمایی و آدرس این سایت رو گذاشتم و ضمناً ثبت نام در این سایت احتیاج به هیچ پولی نداره و رایگانه پس بیا امتحان کن ضرر که نمی کنی!!!
وبلاگ من : vahid7274.loxblog.com


هدیه به یک جانباز با اخلاص
ساعت14:25---4 تير 1391
امروز روز جانبازه.... پدرزن من هم جانبازه. به سلامتی همه جانبازها که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و آلان در حسرت یک روز زندگی بدون درد هستند و از کارشون پشیمون نیستند ولی ما هر وقت یه جانباز می بینیم میگیم : ((چه حالی داره میکنه.... رفته جبهه خودشو زده ناکار کرده آلان داره بهترین زندگی رو میکنه !!! ))) ولی غافل از اینکه....

اگه دوست داشتید به وبلاگ من بیاید و واسه پدر زنم کامنت بذارید و واسش دعا کنید ، من هم غروب بهش نشون میدم ، میدونم که خیلی خوشحال میشه ، فکر کنم امروز بهترین هدیه روز جانباز رو در تمام عمرش از شما بگیره. مرسی www.moafagh.loxblog.com


maryam
ساعت0:57---2 تير 1391
سلام دوست عزیز مرسی که به وبلاگم اومدین.شماهم وبلاگه مفیدی دارین باافتخار لینک میشین

برادر کوچکت رشید
ساعت17:11---29 خرداد 1391
خیلی عالی هست انشا الله موفق باشید.

مدیریت زرین دانلود
ساعت20:15---28 خرداد 1391
باسلام خدمت شماوممنون ازوبلاگ خوبتون.اگرشمامایل به تبادل لینک هستید وبلاگ من رابه عنوان >>زرین دانلود<<لینک کنیدو بعد درقسمت نظر های وبلاگم بگویید تا شمارا لینک کنم.
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 27 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 380
بازدید ماه : 370
بازدید کل : 394538
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1