اس ام اس تریپ لاو اسفند
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

 

اس ام اس تریپ لاو اسفند

 

خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره

.

.

.

زخم های دستم را میبندند و میگویند چرا با خود چنین کردی ؟

ولی افسوس کسی زخم بزرگ دلم را ندید تا بگوید چرا با تو چنین کردند !

.

.

.

من به دنبال کسی میگردم که غمش را با من تقسیم کند

من دلم را با او و پس از آن هر دو با هم به تماشای بهار برویم

.

اس ام اس لاو اسفند ۹۱

.

فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی تو از دور هم احساس می شود

.

.

.

روزی که دلم پیش دلت بود گرو….دستان مرا سخت فشردی که نرو

روزی که دلت به دیگری مایل شد….کفشان مراجفت نمودی که برو

.

متن مفهومی لاو

.

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم؟بهرت به سرای من بخواب چه کنم؟

یک دم به سوال جوابده ای دوست؟روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم؟!

.

.

.

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی

می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی

و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم

.

.

.

کاش میشد در آسمان ها پر کشید / چون عقابی ابرها را هم درید

پر کشید و در حضورت جان سپرد / لحظه ی آخر دو چشمان تو دید

 

.

پیامک باکلاس لاو

.

تا تو هستی که دستانم را بگیری ،

آرزو میکنم هر روز زمین بخورم ! کاش تابستانها هم برفی بود

.

.

.

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم

از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟

و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم

گفتم ای کاش پناهم باشی

همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …

و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم …

.

.

.

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند ، اما نه وقتی که در کنارشان هستی ، نه !

آنجا که در میان خاک خوابید ، سنگ را تمام می گذارند و می روند

.

.

.

دیگر ناراحت نیستم ،

دلم تنگ نیست ،

تنها نیستم …

[کسی چه میداند ]

شاید دعاهام مستجاب شده ؛

و راضی به رضای خدا شده ام …

.

.

.

و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یک ریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

.

.

.

دقت کردین جمله ی “دوستت دارم” سوالی نیست

ولی همه بعد از گفتنش منتظر جوابن !

.

.

.

 “تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ، “تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی
.

.

.

فارغ از هرگونه آز و ناز میخواهم تو را

گر نباشم در جهان هم باز میخواهم تو را

.

اس ام اس خوشگل لاو

.

جناق میشکستیم و میگفتیم یادم تو را فراموش ،

امروز تمام استخوانهایم شکسته و هنوز فراموشت نکردم

.

.

.

مهربانتر از من دیدی نشانم بده ،

کسی که بارها بسوزانیش و باز هم با عشق نگاهت کند

.

.

.

گفتی یلدا می آیی ، انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی

.

 جدید اس ام اس های لاو

.

.

چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است

.

.

.

از چوپانی پرسیدند چه خبر ؟

با لحن تلخی گفت : گرگ شد آن بره ای که نوازشش میکردم

 

 


نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت20:39---28 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 281
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 1262
بازدید کل : 395430
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1