وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

بیوگرافی بازیگران سریال زمانه

 

بیوگرافی آیدا فقیه زاده
آیدا فقیه زاده متولد سال ۱۳۶۳ است ، وی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است ،در سال ۸۷ بود که به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری در کلاس های بازیگری «امین تارخ» شرکت کرد و سپس با استاد خود در سریال پخش نشده «راه شیری» عبدالحسین برزیده هم بازی شد و بعد از آن هم به واسطه «امین تارخ» به سریال «زمانه» معرفی و ایفاگر نقش «بهار»در سریال زمانه شد.
عکسهای آیدا فقیه زاده
 87dd8167bfbdfe387c078cbb953536251 بیوگرافی بازیگران زمانه275ac9ecc931a75b7ba9e43b82502da11 بیوگرافی بازیگران زمانه9cdaf633620f239d5b9fe00e1c3a82c31 بیوگرافی بازیگران زمانهf0a2d7f49ef0220f2a91cbede71767e21 بیوگرافی بازیگران زمانهc9222ca482e73a93a9125129340641841 بیوگرافی بازیگران زمانه

بیوگرافی ویدا جوان

kampek net vida javan 21 بیوگرافی بازیگران زمانه

kampek net vida javan 31 بیوگرافی بازیگران زمانه

kampek net vida javan 61 بیوگرافی بازیگران زمانه

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ است و مدرک کارشناسی گرافیک دارد. شش سالی از حضورش در عرصه بازیگری می‌گذرد اما ۵ کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او محسوب می‌شد، که با نقشی متفاوت، به خانه‌های مردم آمد و شاید همین نقش به اصطلاح «روح» باعث شد چهره و توانایی‌هایش نسبت به قبل برای ایرانیان شناخته‌تر و ملموس‌تر شود.
دوران کودکی پریناز ایزدیار
در دوران کودکی به شدت شیطان بودم. اغلب اوقات خرابکاری می‌کردم و روی در و دیوار نقاشی می‌کشیدم و اصولا کوچه را برای بازی انتخاب می‌کردم تا به خانه آوردن من، امری مشکل برای خانواده محسوب شود. چون تمام مدت، در حال حرکت بودم و به همراه برادرم فوتبال بازی می‌کردم. به یاد دارم، در آن زمان، مادرم اجازه نمی‌داد که ظهرها بیرون بروم و با بچه‌ها بازی کنم و من را مجبور می‌کرد که بخوابم، اما متاسفانه هر چه سعی می‌کردم، خوابم نمی‌برد، به همین دلیل برای آن‌که، آن ساعات طی شود، آن قدر از زیر در با دوستانم صحبت می‌کردم، تا یکی از اعضای خانواده بیدار شود و به من مجوز بیرون رفتن را بدهد!!

تصاویر پریناز ایزدیار

 fun858 11 بیوگرافی بازیگران زمانه

 تصاویر پریناز ایزدیار

 fun858 21 بیوگرافی بازیگران زمانه

 تصاویر پریناز ایزدیار

 fun858 3 11 بیوگرافی بازیگران زمانه

  تصاویر پریناز ایزدیار

fun858 41 بیوگرافی بازیگران زمانه

  تصاویر پریناز ایزدیار

fun858 5 11 بیوگرافی بازیگران زمانه


بیوگرافی حمید گودرزی

دوم آذر ۱۳۵۶ در خانواده ای با اصالت تهرانی صد در صد متولد شد . فرزند اول زوج جوان و تحصیلکرده . روشنفکر و متمولی بود که در منزلی واقع در میدان آرژانتین تهران به دنیا آمد و در همان محله رشد کرد و بزرگ شد . پدر حمید تاجر فرش تحصیل کرده است و مادرش بر غم داشتن تحصیلات عالیه و موقعیت اجتماعی و اصالت خانوادگی خانه دار است . بعد از حمید یک دختر هم در این خانواده به دنیا آمد که در رشته ی گرافیک فارغ التحصیل شد و هم اینک دنبال ادامه ی تحصیل در رشته ی حقوق است و دوست دارد کار وکالت کند .
حمید با مادرش تنها ۱۴ سال اختلاف سنی دارد . و همین موضوع باعث شد حرف او را بهتر از پدر بفهمد و درک متقابلی بین ایندو در حد عالی بوجود آید که هنوز هم ادامه دارد . او بر خلاف سایر بچه های طبقه ی مرفه و بالای شهری پر شر و شور بود و از خاطرات بچگی اش او همین یک نمونه بس که کلاس اول دبستان و در همان هفته ی اول تحصیل روزی تمام کتابهایش را به دوره گردی داد و به جایش گوجه سبز گرفت و خورد !!!

حمید همیشه با صراحت می گوید که مشوق من در بازیگری فقط خودم هستم !!! او درست می گوید چون بر خلاف بسیاری مشاهیر نه فقط مورد تشویق خانواده ونزدیکان قرار نگرفته بلکه برای مخالفت با نظر آنها و رفتن به مسیر دلخواه خود انرژی زیادی را طی دو سال صرف کرده .

حمید در سال ۱۳۷۴ دیپلم گرفت و در کنکور شرکت کرد و در رشته ی دندانپزشکی قبول شد و درست شبی که پدر و مادرش به مناسبت این موفقیت بزرگ پسرشان مهمانی گرفته بودند جنجال و ماجرای انتخاب او شروع شد … حمید مصمم بود که خودش شغل و آینده اش را انتخاب کند و والدین وقتی شنیدند او می خواهد دنبال هنر و بازیگری برود و پزشکی را فدا کند به هر وسیله سعی میکردند که او را منصرف کنند …

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 1131
بازدید کل : 395299
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1