جملات تیکه دار و طعنه دار
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

جملات تیکه دار و طعنه دار

 

بعضی حرفا ، بعضی کارها ، بعضی آدم ها را عجیب از چشم می اندازد !
فقط یک چشم به هم زدن کافیست برای از چشم افتادن …
::
::
آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ، این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند …

::

جملات تیکه دار و طعنه دار
::
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !

من تصوراتم از تو با ” کاش” گره خورده …
تو توقعاتت از من با “باید” !
::
::
اشتباه من املایی بود ، من فقط او را همدرد نوشتم ، گویا او هم ، درد بود …
::

اس ام اس های جدید تیکه دار و طعنه دار
::
آدمایی که رفتن ، یه روزی برمیگردن ولی درست وقتی که دیگه منتظرشون نیستی !
::
::
دوره ای شده که اگه کسی اشتباه کرد باید بگی : من معذرت میخوام که شما اشتباه کردی …
::
::
زندگی به من آموخت ؛ بعضی ها رو باید قد لیاقتشون تحویل گرفت ؛ نه بیشتر و نه کمتر …
::
::
کسی رو که دوست داری این قدر نبر بالا که دست خودتم دیگه بهش نرسه …
::

بهترین جملات تیکه دار
::
تقصیر از ما نیست …
بعضیا خودشون دلشون میخواد “یادگاری” باشن پشت در مستراح عمومی !
::
::
همه چیز عوض شده جز تو
جانم ، تو از اول هم عوضی بودی …
::
::
به هر آدمی پیله نکنین ، توهم پروانه شدن می گیرتشون !
::
::
تا دروغ نباشی ، به حقیقی بودنِ دیگری شک نمیکنی …
::

جمله تیکه دار و طعنه دار
::
طرفت کور نیست ، فقط چشماشو رو خیلی از بدیهات بسته ، همین !
پس آدم باش …
::
::
فکر نمی کردم روزی چوب صداقت این همه درد داشته باشه …
::

متن های تیکه دار و طعنه دار
::
میدونستید چرا خیلی از ما ها تنهاییم ؟
چون حوصله اسباب بازى شدن نداریم …
::
::
با تو از یک جایی به بعد ، دیگر دست و پا نمیزنم ، دل دل نمیکنم ، داد و بیداد نمیکنم !
از یک جایی به بعد فقط سکوت میکنم و فکر میکنم به روزهایی که گران بودم که دلم را در انبار وجودم احتکار کرده بودم ، که کم پیدا بودم …
فراوانی هیچ وقت خوب نیست …
فراوان که باشی ، می مانی و گند میزنی !
::
::
یادتون باشه “فقط” تا یه جایی صبور دیده میشین …
و از اونجا به بعد ، احمق !
..
علاقتو جایی باس خرج کنی که یه شعوری پشتش باشه !
::
::
به بعضیا باس گفت عزیزم زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی و اگه از کسی خوشت نیومد برگردی ، اگه رفتی دیگه برو تا یه لگد نخوابوندم زیر گوشِت …
::
::
چه زیبا حرف میزنی ! تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن !
از زاویه تو ؟!؟! آها دیدم ، از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع من و تو !
::
::
عزیزکم حالا که داری میروی تا روزهایت را بدون من سر کنی ؛ بر سر دو راهی که رسیدی بپیچ به چپ ، به جهنم ختم میشود !!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 1113
بازدید کل : 395281
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1