اس ام اس ولادت امام صادق
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

اس ام اس ولادت امام صادق

 

ای چراغ دانشت گیتی فروز /  تا قیامت پیشتاز علم روز
آفرینش را کتاب ناطقی  /  اهل بینش را امامِ صادقی
ولادت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک . . .

اس ام اس ولادت امام جعفرصادق

مژده که میلاد شه خاتم است

عید سعید نبى اکرم است

مژده که مسرورى عالم رسید

خرمى عالم و آدم رسید

ولادت حضرت محمد (ص) بر شما مبارک

 متن تبریک ولادت امام صادق

ز آسمان دل من خورشید و مه برآمد / شب میلاد احمد(ص) با پور حیدر آمد

همه شادی نمایید که میلاد نبی شد / جلوه ی نور صادق ز بعدش منجلی شد

شعر تبریک ولادت امام صادق

ولادت با سعادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت،
امام صادق (ع) را به امام عصر وشما و تمامی مسلمانان تبریک و شاد باش عرض می کنم

 

اس ام اس تبریک ولادت امام صادق ۹۱

.

ای ششم پیشوای اهل ولا / خلق را رهبری به دین هدی
پای تا سر خدانمایی تو / هم ز سر تا بپای صدق و صفا
ولادت امام جعفر صادق و نبی اکرم مبارک

 اس ام اس ۱۷ ربیع الاول

به هفدهم ربیع دو ماه تابان

ز تارک سپهر دین و ایمان

براى دادن پیام جانان

دمیده با سراج لطف یزدان

.اس ام اس تبریک ولادت امام صادق

چون از افق برآمد، نور امام صادق
شد صبح عالم آراش، بر شام تیره فائق . . .

اس ام اس تبریک ولادت امام صادق

امشب سخن از جان جهان باید گفت

توصیف رسول انس و جان باید گفت

در شام ولادت دو قطب عالم

تبریک به صاحب الزمان باید گفت

میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق(ع) مبارک باد

.اس ام اس ولادت امام صادق

نور عترت آمد از آیینه ام / کیست در غار حرای دلم
رگ رگم پیغام احمد می دهد / دلم بوی محمد می دهد
میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) تهنیت باد

اس ام اس تبریک ولادت امام صادق

بر جمال این دو یاس بى قرینه بنگرید

گاه سوى مکه گه سوى مدینه بنگرید

محور اسلام و قرآن در ثبات از این دو مَه

مکتب توحید باشد در حیات از این دو مه

روشن آفاق تمام کائنات از این دو مه

منجلى اوصاف بى پایان ذات از این دو مه

میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق(ع) مبارک

.

میلاد جامع علم و عمل و عبادت ، پرچم دار شاهراه ولایت علوى
حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گرامى باد . . .

اس ام اس میلاد امام صادق

آسمان عاشقى شد پر ستاره زین دو گل

عشقبازى با تداوم شد هماره زین دو گل

بر دل عشاق صادق شد اشاره زین دو گل

دیده دل شد گشوده بر نظاره زین دو گل

.

 


نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت9:20---9 بهمن 1391
شهر
خيس.
_ مردمان
غريب.
_ من
غريبه تر.
نغمه هاي اعتبار ما
شكسته مثل بغض.
***
من ميان بازوان خويش گريه مي كنم
استخوان ترد شانه هاي من
_ براي من_
آشناتر از تمام خانه ها
با وفا تر از تمام شانه هاست.
***
خنده ات نثار هر كسي كه خواست
اعتبار گريه را
رها مكن.


مهرداد
ساعت0:24---9 بهمن 1391
سلام
من خيلي از وبلاگت خوشم مياد چون موضوع وبلاگ شما با موضوع وبلاگ من يكي هستش خوش حال مي شم نظرتو در مورد وبلاگم بدونم منتظرت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 276
بازدید ماه : 1250
بازدید کل : 395418
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1