جمله های طنز و خنده دار جدید
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

من هر وقت حوصلم سر میره یه اس ام اس به یه شماره اتفاقی میدم با این مضمون:

جنازه رو قایم کردم، حالا چیکار کنم؟!

 

::

::

طریقه جمع آوری زیرسیگاری چپ شده درمنزل مجردی:

۱) قطعات درشت را با دست بردارید

۲) درجهت خلاف خواب قالی بکشید تاخاکسترها پخشوپلا شوند

۳) قالی تمیزاست

::

::

داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم

یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی ۲۴رنگ قاب فلزی رو از توو کارتون درآورد

نگاش کرد و زد زیر خنده!

گفت: میدونی این چیه؟

اینو خریده بودم هروقت معدلت ۲۰شد بدم بهت

حیف واقعا!

خاک تو سرت !

::

::

اون تیکه ی آخر پیتزا که سیر شدی و می مونه و خورده نمیشه

همون لعنتیه که روحش وقت گشنگی میاد سراغت !

::

::

با داداشم رفتیم بوتیک، اون جنسی که می خواستم نبود، به فروشنده میگم، ببخشید ما یه دور بزنیم، برمیگردیم دادشم برگشته به فروشنده میگه: دروغ میگه از صب به ده نفر دیگه هم همینو گفته شما منتظر ما نباشین…

::

::

دوستان عزیز بهم مشاوره بدید :

به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم فلافلی بزنم یا آب هویجی ؟

::

::

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،

خدا یک وقتایی دلش نمی خواد

ما چیزی که دلمون می خواد رو داشته باشیم . . .

::

::

پسره از مربی بدنسازیش میپرسه:

از کدوم دستگاه بیشتر استفاده کنم که دختر کش بشم؟

مربی: دستگاه خودپردازبیرون از باشگاه!

::

::

به قلبم گفتم :

شب‌ها خواب به چشمم نمی‌‌آید ،

قلبم گفت :

از بس که بعد از ظهر‌ها می‌خوابی ،

زر نزن بیخودم ادای عاشق ها رو در نیارا !

::

::

در زمانی که از در و دیوار مشکلات سرازیرند، در زمانی که تحریم و اقتصاد شکوفا گریبانگیر است. خنده را، شاد بودن را حتی برای یک لحظه بر خود حرام نگردانید. تقدیم به همه کسایی که مشکل دارند ، از جمله خودم:

::

::

دختره امروز ازم پرسید:

آقا خیابون فلان کجاست؟

گفتم:بلد نیستم

گفت:بیشعور و رفت

اذیت میشم وقتی میبینم تحریمها داره مردممون رو ذره ذره آب میکنه!!

::

::

امام علی وسط نماز تیر از پاش درآوردن ،نفهمید. بعد مامانم وسط نمازش بلند میگه الله اکبر یعنی مانی اون در یخچالُ انقدر باز و بستش نکن هیچی توش نیست پدرسگ !!

::

::

خدایـا :

دمت گرم که بعد از گرونی دلار و تحریم ، هنوز با ۵٠ تومان صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنی

خوشحالم که تحریم بر تو اثـر نذاشته !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 159
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 1140
بازدید کل : 395308
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1