اس ام اس های جدید به سلامتی
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

کی اشکاتو پاک میکنه وقتی تو پادگانی !

دست رو موهات کی میکشه وقتی که مو نداری !

به سلامتی همه سربازا !

 

.

.

.

سلامتى همه اونایى که همیشه تو جمع میگن و میخندن

ولى دو دقیقه که باهاشون تنهایى حرف بزنى میفهمى یه دنیــــــا غصه دارن

.

.

.

هر وقت شک می کنم ؛ به عشق ، به خنده ، به مهر ، به گرما ، حتی به خاک …

هر وقت گم می کنم ؛ راهم را ، آسمان را ، حتی خودم را …

به مادرم نگاه می کنم …

به سلامتی همه مامانا

.

.

.

به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تا مردمو سیر کنه

نه اون کسی که مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه …

.

.

.

به سلامتی کسی که کمرمو شکست ولی من هنوز دولا دولا دوسش دارم …

.

.

.

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون ،

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند ؟؟”

.

.

.

به سلامتی اونایی که هیچوقت نیستن اما یه لحظه هم فراموش نمیشن !

.

.

.

به سلامتی ۳ یار :

غــــــــــــــــــم

فَــــــــــــــــندک

ســــــــــــــــــیگار …

.

.

.

به سلامتی هر کس که درونش داره میسوزه اما ترجیح میده لبهاش و بدوزه…

.

.

.

به سلامتی اونایی که قلبشون یه ویلای اختصاصی برای یه “نفره”

نه یه هتل بی‌ ستاره برای هر “رهگذر” !

.

.

.

سلامتی کسی که “تصور” نبودنش ، تلخ ترین “واقعیت” زندگی آدمه …

.

.

.

به سلامتی عشق های قدیمی :

با اینکه خاک خوردن تو طاقچه دلمون ولی فراموش نشدن !

.

.

.

به سلامتی همه اونایی که نه جایی واسه موندن دارن نه پایی واسه رفتن !

.

.

.

به سلامتیه دلمون ، جیبمون و یخچال خونمون که هیچی توش پیدا نمیشه …

.

.

.

به سلامتی پسری که قشنگترین دختره دنیارو هم تو خیابون دید،

سرش را انداخت پایین و زیر لب گفت:

“میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم…” !!

.

.

.

به سلامتی خود سلامتی که قد همه دنیا ارزش داره …

.

.

.

به خدا گفتم : تو را چگونه میتوانم ببینم ؟

خدا گفت :

تو من را نخواهی دید اما کسی را برایت گذاشتم که نیمی از من است :

“مادر”

به سلامتیشون …

.

.

.

به سلامتی خودمون که نه مخاطب بودیم و نه خاص ، دیگه چه برسه به مخاطب خاص …

.

.

.

سلامتی بابایی که دختر کوچولوش زنگ زد بهش گفت بابا داری میای خونه پاستیل میخری ؟

ولی وقتی جیبشو نگاه کرد و دید نمیتونه ؛

ماشینشو زد کنار خیابون آروم پیاده شد و با خجالت گفت :

آزاادی … آزااادی ۲ نفر …

.

.

.

به سلامتی همه جراحای زیبایی ایران که به ۹۰% مردم اعتماد به نفس دادن… !

.

.

.

به سلامتی مادر که نه تکرار میشه نه تکراری …

.

.

.

به سلامتی همه اونایی که هزار آه در سینه دارند و لبخندی بر لب …

.

.

.

سلامتی مادری که پیرهن سفید میدی بهش بشوره ولی صورتی ملایم تحویلت میده …

.

.

.

به سلامتی معرفت برگ های پاییزی که کمرشون زیر کفشامون میشکنه،

ولی زیر پامونو خالی نمی کنن …

.

.

.

سلامتی آغوش بی منتی که تو رو فقط و فقط واسه خودت می خواد …

وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشاش بهت بگه : هستم تا آخرش …

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 1019
بازدید کل : 395187
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1